طرح تعویض سمعک قدیمی با جدید!

شما میتوانید در این طرح با تعویض سمعک قدیمی خود با سمعک های به روز و هوشمند از مزایای این سمعک ها با قیمتی بسیار مناسب وهمچنین خدمات و گارانتی این طرح بهره مند شوید.
لطفاً جهت ثبت درخواست تعویض سمعک فرم زیر را تکمیل نمایید.همچنین شما میتوانید برای مشاوره آنلاین رایگان به این لینک مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

طرح تعویض سمعک

تعویض سمعک
بارگذاری

تلفن ثبت درخواست تعویض سمعک:
101 9444 937 98+

چرا تعویض سمعک؟

همانند تمامی تجهیزات الکترونیکی در سال های گذشته تکنولوژی سمعک نیز پیشرفت های چشمگیری داشته و فقط به دلیل آنکه شما وسیله ای ندارید به جز سمعک قدیمی و فقط از آن استفاده می کنید دال بر خوب بودن کیفیت سمعک نیست.

شاید شما هنوز وضوح کافی را ندارید و فقط صدا را می شنویم و وانمود می کنید که شنیده اید در صورتی که صدای واقعی اطراف شما بسیار شفاف تر و قابل درک تر می باشد. درست مانند کسی که شماره عینکش با شماره چشمش کاملاً با هم مطابقت ندارد اما فکر میکند تصویر درستی از اطرافش میبیند.

تعویض سمعک قدیمی

اگر کیفیت صدای اطرافیان برای شما آزاردهنده است پس شما نیاز به تعویض سمعک قدیمی با جدید دارید!

امروزه سمعک ها با فیلتر کردن صداهای زمینه کارهای شگفت انگیزی انجام می‌دهند و با استفاده از این سمعک ها می توانید با صدای  آزاردهنده خداحافظی کنید. پس نیاز به تعویض سمعک قدیمی با جدید دارید!

نگرانی اصلی شما عزیزان هزینه سمعک و قیمت سمعک جدید می باشد. ما درکنار شما هستیم تا با مشاوره دقیق بهترین گزینه برای تعویض سمعک قدیمی با جدید را به شما بدهیم!

سمعک های جدید نسبت به سمعک های قدیمی باطری کمتری مصرف می‌کنند و با بازدهی بالاتر کارکرد بهینه تری دارند. شما شاید روزی دو بار باتری سمعک خود را عوض کنید اما با تعویض سمعک قدیمی با جدید میتوانید هزینه باتری های خود را کاهش دهید!

هزینه خدمات و تعمیرات در  سمعک ها قدیمی به مراتب بیشتر از سمعک هایی است که 2 سال گارانتی دارند. با تعویض سمعک قدیمی با جدید علاوه بر مزایای خود سمعک از خدمات رایگان گارانتی این سمعک ها استفاده نمایید و هزینه های خود را کاهش دهید!

تعویض سمعک قدیمی با جدید

با یک مثال ساده ماشین قدیمی را با ماشین جدید مقایسه کنید. با تعویض سمعک قدیمی با جدید از امکانات یک وسیله جدید لذت ببرید!

البته جا دارد با توجه به خدمات رایگان و گارانتی و همینطور قیمت مناسب سمعک و شرایط ویژه فروش دیگر نگران هزینه زیاد سمعک در کلینیک سمعک ارغوان نباشید.

فناوری هوشمند بودن یک مزیت بزرگ در سمعک های جدید دیجیتالی است که سمعک های قدیمی از این تکنولوژی بی بهره هستند.

اما مهم‌ترین دلیل برای تعویض سمعک می تواند افت شنوایی به دلیل استفاده طولانی مدت و افت تدریجی کیفیت صدا در طول چند سال استفاده از سمعک قدیمی خود می باشد که ممکن است شما متوجه آن نباشد.

یکی دیگر از مزیت های سمعک های جدید نسبت به سمعک های قدیمی شکل سمعک می باشد. امروزه سمعک های پشت گوشی و حتی سمعک های نامرئی بسیار کوچک در بازار وجود دارند که اعتماد به نفس شما را بالا می برد.

دلایل تعویض سمعک

  • شما هر روز باطری سمعک را عوض می کنید.
  • صدا های بیرونی شما را آزار میدهد.
  • با وجود سمعک هنوز وزوز گوش دارید.
  • هزینه تعمیر سمعک زیاد است.
  • لوازم جانبی سمعک شما موجود نیست.

  • توانایی شما در شنیدن اصوات مختلف تغییر کرده است.
  • زندگی و نحوه زندگی و کار شما تغییر کرده است.
  • موقع صحبت با تلفن مشکل دارید.
  • سمعک شما آنالوگ است.
  • شکل سمعک شما خیلی بزرگ است.

موارد بالا تجربه بسیاری از بیماران ما می باشد جهت دلایلی برای تعویض سمعک می باشد که ما را بر آن داشت تا جهت توجه کردن به نیاز مراجعین عزیز بر آن شدیم تابا خرید سمعک قدیمی شما با قیمت مناسب بتوانیم به عنوان کمک هزینه سمعک کمکی به شما عزیزان جهت ارتقاء و بهره مندی از سمعک های هوشمند جدید کنیم.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

دکتر سیده فیروزه آقانژاد
گیگ هاستینگ